fbpx

سوالات متداول

نحوه خرید

نحوه ثبت سفارش

1.وارد پروفایل خود شوید. 2.محصول مورد نظر خود را جستجو کنید. 3.پس از انتخاب رنگ و فروشنده کالا روی " افزودن به سبد خرید" کلیک کنید. 4. شما میتوانید تعداد کالا را افزایش یا کاهش دهید . همچنین امکان حذف کالا از سبد وجود دارد . 5. آدرس تحویل سفارش خود را انتخاب نمایید.امکان تغییر یا افزودن ادرس جدید در این مرحله وجود دارد . 6. موقعیت آدرس خود را روی نقشه انتخاب کنید. سپس آدرس و مشخصات تحویل گیرنده را ثبت نمایید. 7. برای تکمیل خرید خودشیوه ارسال وبازه زمانی سفارش خود را انتخاب کنید. - هزینه ارسال سفارشات بالای دویست هزار تومان در ارسال اکسپرس تهران رایگان و زیر دویست هزار تومان 9500 تومان میباشد. -هزینه ارسال سفارشات زیر دویست هزار تومان در ارسال اکسپرس غیر از تهران 9500 تومان میباشد. - هزینه ارسال سفارشات از طریق پست پیشتاز با تعرفه مصوب اداره ی پست محاسبه میشود. - هزینه ارسال کالاهای سنگین ارسالی با باربری براساس وزن و ابعاد کالا محاسبه میشود و مبلغ آن بصورت پس کرایه درب آدرس دریافت میشود. - هزینه ارسال سریع کالاهای سوپرمارکتی 9500 تومان میباشد. - هزینه ارسال برای سفارشات چند مرسوله ایی با توجه به تعداد مرسوله محاسبه میشود. 8.در آخرین مرحله میتوانید شیوه پرداخت سفارش خود را انتخاب کنید. چنانچه کد تخفیف و یا کارت هدیه دارید در قسمت مشخص شده ثبت نمایید .

رویه ارسال سفارش

سفارشات با سریعترین روش ممکن به دست خریدار خواهد رسید زمان رسیدن سفارش بین 24 ساعت تا 7 روز میباشد - لازم به ذکر است نیاز است شما هنگام دریافت سفارش خود از مامورین پست کارت شنایی معتبر ارائه دهید. کارت شناسایی حتما میبایست متعلق به صاحب پروفایل یا شخص تحویل گیرنده باشد، در غیر اینصورت همکاران ما امکان تحویل کالا را نخواهند داشت. - همکاران ما اجازه ورود به ساختمان را ندارند و موظف هستند کالا را درب اصلی منتهی به خیابان تحویل دهند. - تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد. - هزینه ارسال سفارشات از طریق پست پیشتاز با تعرفه مصوب اداره ی پست محاسبه میشود.

روش‌های پرداخت

پرداخت اینترنتی کاربران می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند. پرداخت موفق هزینه به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و پس از آن پیامکی مبنی بر ثبت موفق سفارش، برای کاربر ارسال می‌شود و نیازی به اطلاع‌ دادن پرداخت سفارش نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده‌سازی و ارسال می‏‌شود. لازم به ذکر است که پرداخت اینترنتی باعث ایجاد الویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران می‌شود. هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید. برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به ; - شماره کارت (شماره 16 رقمی روی عابر بانک ) - رمز دوم کارت (برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلا رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید. برای فعال‌کردن رمز خرید اینترنتی، می‏‌توانید به دستگاه خودپرداز بانک صادرکننده کارت خود مراجعه، کارت خود را وارد کرده و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. سپس، در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را انتخاب کنید. - CVV2 ( یک کد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج می‌شود و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عنوان یک کد امنیتی در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اینترنتی کاربرد دارد ) - تاریخ انقضاء (تاریخ انقضا کارت‌ بانکی روی آن حک شده است.
ما برای کمک اینجا هستیم !
با ما تماس بگیرید

Main Menu